Forside Generelt Foråret er højsæson for firmajulefrokoster

Foråret er højsæson for firmajulefrokoster

221
0
DEL

Selvom den kryptiske overskrift på denne artikel forekomme at være usand, så er det ikke desto mindre sandt, at det i disse dage er højsæson for salg og booking af firmajulefrokoster og julens andre firmaarrangementer.

Selvom du ikke nødvendigvis selv oplever det som hverken medarbejder eller forbruger, så er det netop nu, at salget og arbejdet med at koordinere og arrangere firmajulefrokoster er på sit højeste hos de danske virksomheder.

Reklamebureauer og detailhandel er i julestemning

Rundt omkring på de danske reklamebureauer sidder man netop nu og udarbejder koncepter for julens kampagner, og man må antage, at det kan være svært at finde inspiration, når der udenfor vinduet er solskin og påskeliljer. Men det er nu, at man hos Tuborg overvejer, om man skal køre den klassiske TV-reklame for J-dag, eller man skal lave et nyt koncept med mindre sne.

I detailhandlen sidder man lige nu og laver indkøbsplaner for julens butiksindretninger, store satsninger og ikke mindst julekataloger. Om man som virksomhed sælger legetøj eller man arrangerer firmajulefrokoster, så er det nu, at der er højsæson for salg og markedsføring.

Højsæson for salg af julefrokost

Hos Grunk Event – som anses for at være en af Danmarks største og mest velrenommerede arrangører af firmaarrangementer og særligt julefrokoster – ser man dette som årets travleste periode.

Nu følger vi op på sidste års succeser og sikrer, at vores tidligere kunder, igen vælger os som leverandør. Har vi mulighed for at tilbyde andre arrangementer, gør vi selvfølgelig det, men det er nu vi har fokus på julen. Det lyder mærkeligt, men for os er det hverdag, siger en sælger hos Grunk Event.

Hvad bliver succesen bag julefrokosten 2017?

Det spændende for den gennemsnitlige dansker bliver, hvad temaet for næste års julefrokostsuccesser bliver. Gennem de seneste år, har man set full-service arrangementer, som man tilbyder hos Grunk Event. Hele pakken, hvor mad og drikke, samt underholdning og logi er inkluderet, bliver en stor trend, da virksomhederne i 2017 spåes at bruger flere penge på medarbejderpleje og firmaarrangementer.

EFTERLAD ET SVAR