Forside Tekstforfatning Prissammenligning som markedsføring

Prissammenligning som markedsføring

303
0
DEL

Webshops står ofte overfor den væsentlige udfordring at skabe synlighed og opmærksomhed på sig selv. Dette kan ske gennem mange forskellige tiltag som annoncering på Facebook og Google. En anden måde er ved at have deres shop repræsenteret på prissammenligningssider og lignende.

Her kan webshops få eksponering og opmærksomhed fra brugere, de ellers ikke nødvendigvis ville få. Det kan derfor være en rigtig god ide for virksomheder at have en lav pris, så de kommer til at rangere højt på tjenester der sammenligner priser. Samtidig skal priserne naturligvis heller ikke være i leje, hvor det kunne betale sig for dem, at annoncere for dem, på traditionel vis i stedet.

Når vi handler online, er det ofte fordi at udvalget er større, det er lettere, mere tilgængeligt og ikke mindst fordi det ofte er billigere at handle online, da webshops ikke har de samme udgifter som fysiske butikker til lokaler, butiksansatte og lignende.

Sikker online handel

Online handel har dog den udfordring, at de skal vinde kundernes tillid. Udover at der findes tusinde og atter tusinde rigtig gode webshops, som man uden nogen overvejelser trygt kan handle hos og give sine dankortoplysninger til.

Men der findes desværre også mange brodne kar. Det vil Pricepusher.eu gerne gøre op med så på deres tjeneste kan man finde tilbud og priser på iphones, hvor priserne udelukkende kommer fra webshops, der er e-mærket, eller har en lignende certificering.

Uanset om du søger efter iPhones, tablets eller lignende til den laveste pris, kan du dermed være sikker på, at der hvor du bliver ledt hen, er et sted der har styr på alle certificeringerne, så du ikke behøver være bekymret for om du tør udlevere dine dankort oplysninger til den pågældende shop.

EFTERLAD ET SVAR