Forside Generelt Tøjbutik kombinerer online og offline godt

Tøjbutik kombinerer online og offline godt

159
0
DEL
dr-adams.dk

Tøjbutikken dr.Adams, som har deres fysiske butik i Odense og deres webshop på dr-adams.dk kombinere online og offline rigtig godt. Butikken har ligget i Odense siden 1994, og webshoppen kom online 2003. Både på Facebook og Instagram er dr.Adams meget fremme og opdatere med billeder og indlæg løbende. Men hvad gør de for at få de forskellige medier til at spille sammen? Vi har taget et kig på dr.Adams online og offline profil.

dr.Adams har med deres Facebook profil opnået 7880 følgere og har med deres forskellige arrangementer i butikken fået folk til at tjekke ind mere end 135 gange. På siden lægges der nye varer og forskellige tilbud op. På deres Instagram lægges der ligeledes billeder op af forskellige nye varer, men også billeder af forskellige personer med forskellige stilarter. Instagram siden har mere end 16.700 følgere og har slået 1193 opslag op. Profilen op Instagram bliver opdateret af de ansatte i butikken og det ses tydeligt at de hver især har ansvaret for profilen.

Sammenkomst i baggården

Et par gangen om måneden afholder dr.Adams en sammenkomst i deres fantastiske baggård, hvor kunder er inviteret til en tår og drikke. Disse sammenkomster er utrolige populære på de sociale medier og på hashtagget #dradams vil du kunne se en masse oplevelser fra arrangementerne. Ligeledes er der mange som tjekker ind til disse arrangementer.

Mange virksomheder forstår ikke vigtigheden i at kombinere online og offline markedsføring, eller er i tvivl om hvordan denne formel kombineres rigtig. Her er dr.Adams et godt eksempel. En stor fordel er deres gode offline omtale, og her er det kun de ansatte og ejerne om kan påvirke kunderne til at synes om stedet og butikken.

EFTERLAD ET SVAR