Forside Markedsføring 3 Kreative former for markedsføring til din virksomhed

3 Kreative former for markedsføring til din virksomhed

159
0
DEL

Dette indlæg er et betalt indlæg og lavet I samarbejde med den/de omtalte virksomheder og/eller deres produkter. Alle hyperlænker er derfor betalte hyperlænker.

Verdenen indenfor markedsføringsbranchen ændrer sig hele tiden, der bliver hele tiden opstillet nye paradigmer, imens de gamle bliver nedbrudt. Man kan selvfølgelig stadig benytte sig af de ældre metoder, men der kommer trods alt hele tiden nye som viser sig mere effektive. De fleste nye markedsføringsmetoder er digitale, men der bliver alligevel stadig brugt offline markedsføring. Herunder kommer jeg med tre bud på kreative former for markedsføring, som alle virksomheder bør give et skud. To af dem er baseret på online markedsføring, imens en af dem er baseret på offline markedsføring.

Opstil en gratis event for eventuelle kunder og andre interessenter

Den bedste måde at få kunder og professionelle forbindelser er ved at skabe et gratis forum for forskellige aktiviteter og videndeling. Med hjælp fra et eventbureau vil man nemt kunne skabe en pop-up event, hvor folk kan kigge forbi til en snak om ens produkt, og hvad man ellers tilbyder til denne event. Her kan der være tale om mad, aktiviteter, underholdning osv. Skab jeres egen markedsføringsevent med hjælp fra et eventbureau fra København her.

Gør dine onlinetekster svære at glemme med retoriske virkemidler

Uanset om der er tale om reklametekster, SEO – tekster, blogindlæg eller tekster til virksomhedens hjemmeside, så er det vigtigt at skrive spændende, hvis man have at folk skal læse dem. Dette kan man gøre ved at skrive med mange retoriske virkemidler som fx listing, bogstavrim, sætningsrim, billedsprog, metaforer, osv. Hvis en tekst er spændende og levende, så er der meget større chance for, at læseren vil tænke over teksten.

Kom i gang med konkurrencerne på Facebook

Hvis du har Facebook, så har du med garanti støt på de mange konkurrencer, som de forskellige virksomheder udlodder. Selvom de måske kan være irriterende for mange af de neutrale Facebookbrugere, så er de meget nyttige for virksomheder og offentlige personer.

EFTERLAD ET SVAR