Forside Markedsføring Offline markedsføring virker stadig

Offline markedsføring virker stadig

472
0
DEL

Dette indlæg er et betalt indlæg og lavet I samarbejde med den/de omtalte virksomheder og/eller deres produkter. Alle hyperlænker er derfor betalte hyperlænker.

Du læser med her på siden, hvilket sandsynligvis betyder, at du er helt med på at online markedsføring, er den type af markedsføring der på langt de fleste markeder har den bedste effekt til den laveste pris. Næsten ligegyldigt hvad du sælger, så vil online markedsføring være den bedste måde at nå dine brugere.

Det kan være gennem alt fra Google Adwords til annoncering på YouTube, Facebook, bannere på diverse hjemmesider, SEO, linkbuilding eller helt andre tiltag. Mulighederne for at ramme kunderne direkte, der hvor du ønsker er større end nogensinde. Hvis du eksempelvis har en butik i en gågade i en given dansk by, kan du nærmest ramme personer, når de nærmer sig din butik.

Jo flere flader jo bedre

At du har så mange digitale muligheder for at lave markedsføring, betyder dog ikke nødvendigvis, at du helt skal droppe de offline muligheder der er. Ofte siger man som bekendt, at jo flere gange man bliver eksponeret for noget, jo større sandsynlighed er der for at man rent faktisk køber det.

Der er mange måder at reklamere og lave markedsføring på et mere lavpraktisk plan, det kan være alt fra visitkort, brochurer, plakater og lignende. Har du eksempelvis en butik i den førnævnte gågade, kan det være en rigtig god ide at have et gadeskilt stående. Hvis du ikke allerede har et, kan det købes her.

En ting der er mange der overser, er sammenhængen mellem de forskellige annoncer og reklamer, som en virksomhed har. Det er en rigtig god ide at have et visuelt kendetegn mellem annoncerne, sådan at gadeskiltet også ligner noget, de eventuelt har set på en annonce på Facebook. Det er det man i markedsføring kalder for genkendelsens glæde, og det er bestemt ikke noget man skal negligere i sin markedsføring.

EFTERLAD ET SVAR