Forside Generelt Sådan kan du bruge kryptovaluta som en del af din markedsføring

Sådan kan du bruge kryptovaluta som en del af din markedsføring

174
0
DEL
Bitcoin Falls Apart To Pixels. 3D Model.

Dette indlæg er et betalt indlæg og lavet I samarbejde med den/de omtalte virksomheder og/eller deres produkter. Alle hyperlænker er derfor betalte hyperlænker.

Kryptovaluta er meget omtalt emne for tiden. Derfor er det også oplagt at bruge det i din markedsføring. Det kan du gøre på flere måder. Eksempelvis ved at skilte med, at du er én af de eneste i din branche, der tilbyder betaling med Bitcoin, at du giver rabat til folk, der betaler med kryptovaluta eller noget helt tredje. Mulighederne er mange i denne sammenhæng.

Der er endnu ikke mange virksomheder, der har kastet sig ud i dette. Derfor er der også gode muligheder for at skabe en del omtale på baggrund af dette. Der skal dog ikke herske nogen tvivl om, at det naturligvis er noget, der kræver, at du reelt set er villig til at gøre en indsats, som eksempelvis at integrere en betalingsløsning, så dine kunder kan betale med krypto.

Hvis det er noget, du har intentioner om, at skulle bruge i forbindelse med din markedsføring, så skal der naturligvis ikke herske nogen tvivl om, at det er vigtigt, at du er kreativ. Det skal være noget, der får dig til at stå ud fra mængden og noget, der gør, at folk og medier har lyst til at give dig omtale. Derfor er det også en god idé, at du vælger at ligge hovedet i blød.

Kryptovaluta bliver mere og mere populært

Der bør ikke være nogen tvivl om, at kryptovaluta stadig er helt nyt. Det er noget, der kommer til at vokse rigtig meget over de næste par år. Det er også noget, der betyder, at det er en rigtig god idé, at det er nu, du begynder at komme med på vognen og at det er nu, du begynder at udnytte det til din fordele – og det er f.eks. i forbindelse med din markedsføring.

I løbet af de næste par år er der flere og flere forretninger, der vil begynde at være mere åbne over for krytovaluta. På et sådant tidspunkt vil der derfor heller ikke være noget unikt over det længere. Derfor er det også vigtigt, at du slår til nu og udnytter, at der ikke er synderligt mange, der gør sig i det, så du for alvor kan spinde en god promovering på det.

Du kan naturligvis sagtens arbejde med Facebook-markedsføring, synlighed på Google og så videre. Der er dog ikke nogle af de ting, der kan hamle op med, hvis man går viralt på de sociale medier og de traditionelle medier – og det er lige netop dét, du har mulighed for at gøre, hvis du benytter dig af kryptovaluta i forbindelse med din markedsføring på kreativ vis.

Bitcoin er den største kryptovaluta

Du finder mange kryptovalutaer på det danske marked. Der skal dog ikke være nogen tvivl om, at den største af dem alle er Bitcoin. Det er noget, der gør sig gældende i forhold til både handelsvolumen, markedsværdi og brand. Derfor er det i høj grad også denne kryptovaluta, som de fleste har fokus på og har kendskab til, hvorfor det også være dét, du har fokus på.

Hvis du har planer om, at skulle bruge kryptovaluta i forbindelse med din markedsføring, så er det også oplagt, at du vælger at holde dig til Bitcoin, da det er dét, de fleste kender til. Det er vigtigt, at det gøres klart, at det handler om at være yderst kreativ, hvis du har intentioner om, at skulle benytte dig af kryptovaluta i forbindelse med din markedsføring.

Mindre kryptovalutaer er også begyndt at vinde frem, men de er dog ikke velkendte nok til, at det er noget, der kan bruges til din markedsføring, hvis det for alvor skal slå igennem.

EFTERLAD ET SVAR