Forside Markedsføring Sådan markedsfører du dit sommerhus

Sådan markedsfører du dit sommerhus

43
0

Har man et sommerhus, som man bruger til at udlejning, giver det sig selv,  at man har stor interesse i, at det er udlejet så meget af tiden som muligt. Jo højere belægning der er, på et sommerhus, jo bedre en forretning er det i sagens natur også. Det betyder, at man tjener flere penge, eller at man hurtigere får betalt den ud. At have et sommerhus der er udlejet det meste af året, kan være en yderst lukrativ forretning.

Placeringen betyder meget – men ikke alt

Er man så heldig at have et sommerhus på Bornholm, er man godt stillet, da det næsten altid er let at leje et sommerhus ud på solskinsøen. Sværere kan det være, hvis man har et, i et af de knapt så populære områder. Så at placeringen og beliggenheden spiller en kæmpe rolle, er naturligvis korrekt, men det betyder ikke, at man ikke kan leje det ud, selvom det ligger uden for de store områder i Marienlyst, Bornholm, Skagen, Blåvand osv.

Nogle gange betyder det ganske enkelt bare, at der skal lige mere arbejde til, og at man måske er nødt til at gøre lidt ekstra ud af, hvordan ens hus fremstår og og indbydende det er. De fleste der lejer deres sommerhus ud, gør det gennem et bureau. Disse tager godt nok en del af kagen, men til gengæld slipper man for alt bøvlet.

Alt man udlejer gennem et bureau betyder også, at det er dem der står for markedsføringen af huset gennem deres portal. Hvis man gerne vil gøre noget selv, så er det bedste man kan gøre, at sikre at de billeder og den beskrivelse der bliver brugt, også lever op til ens sommerhus.

Førstehåndindtrykket er essentielt, når det handler om at få fat i lejere. Det betyder også, at du skal sørge for at billederne er lige i skabet, uden dem, vil det være meget svært at markedsføre sit hus.

EFTERLAD ET SVAR

Please enter your comment!
Please enter your name here