Forside Generelt Sådan skaber du troværdighed på din webshop

Sådan skaber du troværdighed på din webshop

303
0
DEL

Dette indlæg er et betalt indlæg og lavet I samarbejde med den/de omtalte virksomheder og/eller deres produkter. Alle hyperlænker er derfor betalte hyperlænker.

Der findes masser af butikker på internettet, men der er også en del af dem, der ikke er ægte. Hvis du vil finde ud af, hvilke du kan købe fra, så er det ikke så svært. Der findes nemlig forskellige tegn, der signalerer, at der her er tale om en webshop, som du godt kan have troværdighed til – det kræver blot, at du har styr på det, du laver, og ved, hvordan du skal gøre. Her får du derfor et par gode tips til dig, der driver webshop selv, men som gerne vil have, at der er noget, du kan gøre.

Triple A – Højeste kreditværdighed

 

Et af de stærkeste signaler, du kan sende, er, at din butik har mange penge. Derfor er det en god idé, hvis du signalerer, at din webshop har højeste kreditværdighed, hvis den da har det. Herunder ses footeren eksempelvis på UnigGardin.no, der er en webshop, der forhandler gardiner og så videre.

Det er billigt og nemt at bestille derfra, men du kan også stole på, at den er troværdig, hvilket blandt andet ses på footeren, hvor der er rigtig mange ting der signalerer, at her er tale om en webshop, som man roligt kan bestille fra, fordi den er troværdig.

 

Skab troværdighed gennnem service

Du skal have en god kundeservice. Det er helt essentielt, hvis du vil gøre dig forhåbninger om at klare dig på internettet i disse tider. Der er ikke nogen grund til ikke at ofre alt for en god kundeservice, og hellere have en kundeservicemedarbejder for meget end en for lidt.

Find desuden ud af, hvordan du kan optimere din side, så den fremstår flot og brugervenlig. Det vil give mening, fordi det er en god idé, hvis du har en solid platform, hvorfra dine kunder mener, at de kan have tillid til dig og din forretning.

EFTERLAD ET SVAR